Photobucket

````````````````````

Saturday, August 1, 2009

Terima Kasih Daun Keladi..Wad Songket UKMSC

Cuppies dan Fancy cookies istimewa untuk semua staff nurse Wad Songket, UKMSC... terima kasih kepada anda semua.. memang best servis korang...dan yang penting sanggup nak layan kerenah dan ngomelan pesakit sorang ni haa..hehehe...hari2 ada jer bila yang nak check BP kena sembang, yang bagi ubat pun kena sembang, yang paling best kalau ummi tengah tension dan nangis2, mesti ada yang menjadi penghibur hati dan pendengar yang setia.. itu yang best tentang korang!!

Yang paling mengejutkan cuppies tu jugak dah sampai ke tangan Mr Razman, alamak.. my attending Dr.. Prof. Madya Dr Razman Jarmin... husss...cian gak kat Dr..saya tak sangka lak Dr akan datang malam tu.. nasib baik ada extra...nantilah saya buatkan yang lain untuk Dr ya... tapi saya kena sihat2 seperti dulu... insya-Allah...

Shila, Yam, Shidut, Sara, Ashidar dan Amal berposing dengan cup cake masing-masing...hehehe..

Nyam...nyam...

Sebahagian staff nurse2 di Wad Songket yang memang besh gilerrr.....

terima kasih kerana sudi menjadi pendengar rintihan, keluhan, kesakitan, dan ntah apa2 ngomelan mengarut saya sepanjang saya di sana... terima kasih daun keladi.....:)

No comments: