Photobucket

````````````````````

Sunday, November 1, 2009

Menanti Hari Untuk Dibedah ..

Lama ummi menyepi .. dengan keadaan kesihatan yang tidak berapa mengizinkan untuk ummi berbuat apa jua aktiviti.. rasa teruk betul.. tapi ummi pasrah dengan ketentuan dari Allah S.W.T. atas ujian yang diberikan pada ummi ini.. ummi perlu kuatkan semangat dan terus tabah menghadapi hari-hari mendatang..

Kini, ummi cuma menanti hari untuk dibedah untuk kali ke-5.. harapan ummi ini adalah pembedahan yang terakhir dan terbaik untuk diri ummi .. ummi berharap sangat keadaan ummi akan pulih seperti sediakala dan boleh buat semula aktiviti yang dah banyak sangat terbengkalai saat ummi jatuh sakit setahun yang lalu ... semoga Allah S.W.T makbulkan doa ummi ..

Seperti yang dijadualkan, ummi akan menjalani pembedahan pada hari Jumaat, 6/11/09 .. harapan ummi semoga pembedahan ini berjaya dan berjalan lancar serta dipermudahkan semua urusan olehNya ... Amin ..
Kesempatan ini ummi nak ucapakan jutaan terima kasih tidak terhingga kepada semua pihak terutama pihak syarikat dan seluruh ahli keluarga .. juga rakan-rakan dan bloggers atas bantuan dan sokongan yang tak putus-putus buat ummi ..

Doakan ummi ya...

1 comment:

ekhalidah said...

salam ... dah beberapa kali dibedah yer ...moga yg ini dapat sembuh sepenuhnya... moga dipermudahkan segala urusan .. cepat sembuh